Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Magyar Vándor

2015. december 08. - Ervin / k viktor

magyarvandor1.JPG

Mint a főzde honlapjáról (http://www.szentandrassorfozde.hu/hu/tartalom/magyar-vandor?ao_confirm) megtudtam, nem csak az IPA-komlók, de az élesztőket tekintve is ale lager hibrid ez a sör. Ilyesmiről még csak egyes búzasöröknél hallottam – de lehet, hogy csak én vagyok műveletlen –, mindenesetre ez is érdekessé teszi ezt a sört.

Első kóstolásra egy korsó és egy pohár Távoli Galaxis tette határozott zárójelbe a kissé jellegtelennek tűnő sört. Második kísérletre kicsit langyosan, üvegből, határozottan kellemes negróízűnek tűnt, tehát gondoltam, három a magyar igazság, megér ez egy külön posztot (egy rendes képet is megért volna, de mindegy).

Szép sárga, kicsit vöröses árnyalattal, szép fehér habbal.

Az illata egyértelműen a citra-komló, meg még valami, amit a cascade komlónak tippelek.

Az íze kellően összetett, elsőnek kicsit IPA-sen keserű volt, majd a lager-jellegű könnyedség kúszott elő. A komlók végig szétszálazhatatlanul ott kísértettek. Az utóíz megint negró volt, ami tippem szerint a styrian-komló lehet, de majd utánanézek (ha kinyomták pl. a bakancslista sorozatban, és újra IPA-ihatnékom támad).

Összhatásában éppen úgy könnyed, mint alkoholfokában. Találó ötlet az IPA-komlók (bár mittelfrüh is van benne) és a lager frissítő jellegének házasítására, egészen másképp könnyed ez, mint az az egy-két american pale ale, amibe belefutottam.

Harmadjára:4-5.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr118150416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása