Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Tennent's 1885 Lager

2015. december 23. - Ervin / k viktor

tennents_lager.JPG

Nem tudtam mit várhatok ettől a sörtől, elvégre számomra Skócia – mint az Egyesült Királyság általában – a felsőerjesztés hazája. Ennek ellenére ez egy tradicionális lager, és wikipedia nem is említi a nevében 1885-ös évszámot, amióta főzik.

A színe szép sárga (a képen láthatónál picit azért haloványabb), a habja fehér kemény, tartós.

Illatában a csípős, kicsit vegyszeres jellegű élesztő dominál.

Ízében első kortyoknál még ugyanez a vegyszeres-csípős jelleg dominál, utána kicsit letisztul, egy kellemes és nem túl emlékezetes malátás jellegnek adja át a helyét. A komló keserűsége csak néhány kortynál tűnik fel, egyébként sem az eljében sem a végében nem éreztem. A pohár végén sajnos csak a nagyon vizes, jellegtelen, íztelen semmit éreztem. Utóíze lényegében nem volt.

Egészében véve elég jellegtelennek éreztem (talán bennem volt a hiba, vagy a tárolási körülményekben). Amennyiben világos lagert akarunk, ami nem pilseni, akkor meg lehet inni, csak sajnos van jobb is ennél.

Értékelés: 2

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr98194054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása