Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Rizmajer Karácsonyi Sör

2015. december 24. - Ervin / k viktor

rizmajer_karacsonyi.JPG

Egyrészt kellemes ünnepeket az esetleges idetévedőknek!

Másrészt akkor lássuk is a karácsonyi sorozat első darabját.

Tavaly üveges változatban ittam, és nem voltam vele túlzottan elégedett. De mivel elég olcsó volt a Csapolt Sörök Házában (http://csaphaz.hu/), gondoltam még egy próbát megér.

Az illata kifejezetten a mézecskalácsot idézi, meglepő módon én nem csak mézet és fahéjat éreztem benne, hanem a komplett sütit.

Az íz ehhez képest elég lapos, kezdetben kicsit vizes, és teste is hiányzik, az alapanyagként használt zabpehely és a háromféle maláta ellenére. De a végére azért előbújtak a likőrös, fűszeres ízek is. Az utóíze kicsit mézes, de ehhez azért egy pohár kevés.

Most olvasom (http://rizmajersor.hu/beer-type/rizmajer-karacsonyi-sor/), hogy felsőerjesztésű élesztőt használnak hozzá (és többek között pilseni malátát), ami nem érződik. Egészében könnyed, kellemes, komolyabb karácsonyi sörmenűhöz felvezetésnek ideális, vagy túlzottan konzervatív lager-rajongóknak bevezetésként (arra mondjuk inkább a Fuller's ESB, amiről később írok, vagy nem írok).

Évente egyszer éppen elég, de annyiszor belefér: 3.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr98196000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása