Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Dreher Hidegkomlós (2016)

2016. április 15. - Ervin / k viktor

A dobozfelirat szerint „HIDEG KOMLÓS” de ezt most betudjuk a tipográfiának. Állítólag a tavalyi recepthez képest változtattak a komlón, ezt a http://sorfigyelo.blog.hu/-ról tudom (http://sorfigyelo.blog.hu/2016/04/07/hidegkomlos), máshol nem találtam erre utaló információt (a hivatalos honlapon sem). A tavalyi kiadás csak a Classic volt, hidegkolózva, ezt a Kontár Komlókutatótól tudom, máshonnan erre vonatkozó megjegyzést nem láttam.

A tavalyi változatról legfeljebb annyit tudtam volna mondani, „az izgalmas komlózás egyesül a kiábrándítóan testetlen kukoricagrízes ízzel”, ezzel együtt az is szívesen ittam a nagyüzemiek közül. Vagy én romlok, vagy a Hidegkomlós javul, mindenesetre az idei már izgalmasabb, sörösebb.

 dreher_hidegkomlos.JPG

A sima világos lager szokatlanul szép, viszonylag tartós fehér habbal koronázódik.

Illatot nem éreztem, ha agyon vernek se, de szagot sem (ez még újratesztelésre szorul, a doboz szerint valamit nagyon kéne érezni).

Az első pozitív élmény az ízharmónia határozott javulása, itt a komló nem idegen testként uralja az ízt, mint a tavalyiban, hanem szépen belesímul. A keserűség és frisesség is egyben van, a tavalynál nagyon szétvált (nem sörrajongók emiatt érezték édesnek az akkori változatot). Persze a friss, kellemes üde íz most is határozottan ott van, de egy kicsit gondolkodni kell rajta, nem csak puszta sallang a szokásos szódán. A legfontosabb persze a test, ami végre van. Bár továbbra is kukoricagrízzel dolgoznak, ezúttal vagy növelték az árpamaláta arányát, vagy valami egyéb turpissággal kihangsúlyozták.

Még utóíze is van, bár ott a friss-komlósba némi vagyszeres-technokolos mellékízt érzek belecsúszni.

Nos véletlenül sem szeretném a törökbúza-örleményes, nagyüzemi söröket túldicsérni, de ez nekem bizony simán 5 a 10-es skálán.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr738629584

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Formabontó az új Dreher Hidegkomlós 2016.04.15. 16:44:08

> A tavalyi év egyik nagy slágere, a Dreher Hidegkomlós, új komlóval és új külsővel kerül vissza a polcokra. A megújult köntös a klasszikus Dreheren kívül minden más Dreher sörnek is jár: informatív és dinamikus. A tavalyi évben vezette be a g...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köldök_szösz 2016.04.16. 20:04:50

Borzalmas, olyan íze van mintha a doboz fele beleolvadt volna vagy nem is tudom.

Leone_510 2016.04.17. 18:06:31

ne vicceljünk kérem szépen ez nem sör...persze most könnyű nekem Český Krumlov-ból :P , indulunk is vissza az esti toroknedvesítésre

köszi az ajánlót, biztosan nem vesszük meggyőztél + a régi tesztek is

2016.04.17. 19:29:54

Gusztustalan lett minden sör, amit kukoricával kevernek... olcsón, ügyes marketinggel meg eladják. Aki az igazi söröket szereti, közelébe sem meg az ilyennek.

Ervin / k viktor · http://ervinsoerblogja.blog.hu/ 2016.04.17. 20:20:20

@Túrós: kösz, hogy itt publikálod a véleményed.

@nemethattilathval: nem a marketing miatt vettem meg, hanem mert munka után nem volt elérhető közelben minőségi és hűtött lager. Nagyüzemi szemét, aminek van iható és nem iható formája. Nem szükséges sörként kategorizálni, ha neked ebbe a kategóriába nem fér bele.

@Leone_510: én sem megyek utána, ha ihatok jobbat.
süti beállítások módosítása