Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Celia Dark (gluténmentes)

2016. január 11. - Ervin / k viktor

celia_tmave_gl1.JPG

Nem vagyok a cseh sörök nagy ismerője, és folytonosan halasztgatott tervem, hogy egyszer ideje lenne alaposabban megismerkedni a cseh sörökkel. A Žatecký pivovar ennek ellenére ismerősen cseng. Persze ha egy ismeretlen cseh főzde söre lenne, akkor is kipróbáltam volna, a Permon és Kocour nevét sem ismertem a söreik előtt. Nincs gondom a gluténnal (legalábbis nem tudok róla), szóval ha tehetem, nyilván a rendes változatot veszem, de ez volt kapható a Tescoban.

A szép üveg szép sört rejteget. Szép átlátszó, világosbarna (a képnél világosabb kicsivel) lager, kicsit barnálló, tartós hab, ránézésre igazán szép cseh lager, ahogyan elvárható.

Az illata is finom, a kellemes sörszagba egy halvány, leginkább gyümölcsösként leírható illat vegyül.

Jól kiélveztem az előbb említett erényeket, az első csalódáskeltő kortyok előtt. Az erős szénsav mellett lényegében csak egy halvány és jelentéktelen ízt éreztem. Annyira halvány ízt, hogy még a keserű vagy édes jelleget is képtelen lennék meghatározni. A kevés jellegtelen íz egyébként nem rossz, a pohár közepénél kezdtem megkedvelni, de azért örültem, mikor végére értem. Alkohol van benne, bár ügyesen ráragasztották a magyar cimkét, a honlap szerint 5,7%, ennyi előnye van.

Nem mondtam le a főzdéről, de ezt a terméket kerülni fogom, amennyiben nem kerülök sörözési távolságba valakivel, akinek gluténalergiája van. Pontozás: 2.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr918263544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuska · http://kocsma.blog.hu 2016.01.12. 08:44:20

Csehországban vettem ebből egyet, párban egy világossal. Most a hűtőben várja gazdáját. Akkor a címkéje a Tescoból volt ismerős, és simán mellényúltam egy olyanért, ami itthon is van?

Ervin / k viktor · http://ervinsoerblogja.blog.hu/ 2016.01.13. 09:30:43

@apuska: Most láttam először, és csak az akciós termékeknél, szóval nem biztos, hogy az álladó választékhoz tartozik. Amúgy Baronkát láttam kiírva – a konkrét palackot nem – a Budaörsi Komló és tehénben.
süti beállítások módosítása