Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Hámori Keserű Csoki

2016. február 08. - Ervin / k viktor

Nem szoktam bízni az ízesített, szokásos sörösszetevőktől eltérő sörökben, ezért magam miatt ki sem próbáltam volna, de szerencsére ez mást nem bizonytalanít el. Utólag meglepett, hogy a mézet leszámítva még csak nem is ízesített, de ezt olyan meglepve olvastam, hogy most is nehezen hiszem el, tehát aki ezt cáfoló értesüléshez jut, kérem kommentben jelezze.

Úgy tippeltem, a deszertsör jelleg miatt a talpas pohár jobban illik hozzá, mint a lageres, ezért is ebbe töltöttem ki.

hamori_keseru_csoki.JPG

Szép, feketébe hajló sötétbarna, barna, elég stabil barna habbal.

Az illat egyértelműen étcsokis, kis meghatározhatatlan malátával, már szaglászni is élvezetes.

Az első kortyok már hozzák az étcsokit. És ez végig megmarad. Testes, édeskés csokiíz, de nem válik geillé.

Az utóíz meglepő módon nem az édesített sörökre jellemző savanykás, hanem inkább a kesernyés és édes íz, amit végig érzünk.

Nehéz róla hosszan írni, mert annyira egy jellegre épül az egész sör. Akármerre nézem, az íz a mézet leszámítva a csokoládémalátából adódik, nem egyéb adalékból.

Ha nem lenne ilyen egysíkú az ízvilág, maximális pontot kapna, így kénytelen vagyok 4-re értékelni az ötből, de még így hajlok rá, hogy inkább 5 legyen... maradjunk egyelőre a 4-nél.

Majdnem elfelejtettem, pedig megéri utánanézni; a aeszerzés helye a http://csaphaz.hu/, Újpest.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1008369750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuska · http://kocsma.blog.hu 2016.02.08. 17:54:46

Gyertyánosék mindig képesek az extrémitásra.

Ervin / k viktor · http://ervinsoerblogja.blog.hu/ 2016.02.15. 13:39:27

Az volt nekem érdekes benne, hogy mennyire konzervatív összetevőválasztással hozzák ki az extremitást.
süti beállítások módosítása