Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Invisible Bikini

2015. december 28. - Ervin / k viktor

invisible_bikini.JPG

Első körben nem ízlett ez a sör, de gondoltam, az év végi szabadságolás alatt ideje lenne újra tesztelni.

Kitöltve szép barna, átlátszatlan, barnásfekete (kevésbé barna, mint a képen, de csak a vakus kép volt használható). De azért egy külső szemlélő így úgy reagált: mintha kakaót innál. A habja is szép barna, ahogy elvárható.

Erős, a malátás mellett némi gyümölcsösséget idéző a illata, gyorsan megnéztem, hátha a magnum komló, de valószínű, inkább a malátákból jön (maris otter vagy a special B, esetleg a szokatlanul jó minőségű chocolate).

Így már izgatottan kortyoltam bele, és bár még mindig túl szénsavasnak találtam, hamar előjöttek a kávés-csokoládés porter jegyek. Ízében keményebb, határozottab és frissebb, mint illatában, de a szívemnek oly kedves krémes-édességes porter vonalon marad, anélkül, hogy giccsessé válna.

A pohár vége felé már egyértelműen érezni a komlót is, és az utóíz is a komolós keserűség.

Egészében véve, ha értékelnem kell: 4-5 (az idő eldönti majd, igyekszem még újrakóstolni).

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr148205772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása