Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Maltman Dark Lager

2016. január 05. - Ervin / k viktor

maktman_dark.JPG

Úgy tűnik, a Pivovar Ikkona [vajon szlovákul az intézménynevek végig nagybetűvel irandók?] – legalábbis a Maltman sorozatban – arra esküdött fel, hogy minőségi söröket adjon el populáris sörízlésű embereknek. Legalábbis a citrás IPA-jük, a pilsük és a barna lagerük után erre tippelek. A honlapjuk szerint kicsit szélesebb a kínálat, mint ezek, valamint a kétféle búzasörüket sem kóstoltam (egy májam és egy bankszámlám van, tetszik érteni), szóval ha hozzájutok egy Fekete Hattyúhoz, Black Magic Woman-hez vagy vörös IPA-hez, igérem tesztelem.

Elsőre nem fogott meg a sör, de a második alaposabb próba hozta a várt eredményt.

Kitöltve szép sötétbarna, csinos, tartós, barnálló (drapp?) habbal.

Az illata malátás, de nagyon friss, gyümölcsös. Tippem szerint ez a maláta lehet; persze a komlók is szerepet játszhatnak, de se a permiant, se a chinook nem ismerős sörből, ha ittam is elfeledtem.

Az íz az elejétől végéig változatlanul a malátásság enyhe gyümölcsösséggel. Első próbára kis kellemetlen fémes-savanykás mellékízt éreztem, de másodjára semmi mellékíz. Furcsa, hogy többfajta komlót használtak az elkészítésénél, a fent említettek mellett  még saaz komlót is, ez nem érződik: cseppet sem kesrű ez a sör. A cimkén említett édességet halványan, a szintén simkén cmlített kávés ízt egyáltalán nem éreztem (nem egy Litovel barna, mondhatni).

Ha a fajta rajongója lennék, egyértelműen 4-5 lenne a pont (mert ittam már barna Litovelt, egyébként csont nélkül 5), szubjektíven, mivel nem lelkesedem a fajtáért, 3. Szóval barna lager rajongóknak kötelező darab, a többiek megkóstolhatják, hátha bejön.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr118238084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása