Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Simcoe's 4th Birthday

2021. február 07. - Ervin / k viktor

img_20210205_100854.jpg

Részben kényszerből írok ide, mert valami géphiba lezabálja az adatokat a saját nyilvántartásomból. Nem ilyen egyszerű, erről a sörről nem kifinomult sörsznobként is lehet írni.

Túra után inni szerettem volna egy rendesebb fajta sört, és mivel a kedves kocsmáim zárva (még elvitelre sincs sör), maradt a drága sörbolt, ahol hűtött sört is tartanak.

Kicsit szagolgattam, de semmi emlékezetes. Nem töltöttem ki (üvegpoharat nem hordok túrázáshoz), csak megittam, és örültem.

A megjelölés alapján ez egy fekete imperial IPA. Szerintem ez a megjelölés elég vitatható: részletezem.

Imperial: 8,5 % alkohol, ez „régen” (öt éve) ez egy átlag IPA alkoholmennyisége volt. Az szárazanyagról nincs infó, nem éreztem túlzottan vaskosnak.

IPA: valóban névadó simcoe komló adja a végig uralkodó alapízt. Egy kellemes, fűszeres keserűség, ami végig uralja az ízt.

A szokásos IPA-khez képest itt viszont megfordul a szereposztás. Van benne hatféle maláta, a csokoládémaláta és a roasted barley (pörkölt árpa?) ismerős, mond valamit, sokféle sörbe rakják. A Golden Naked Oats talán zabmaláta vagy zabpehely, szintén elég gyakori alapanyag. A Pale Ale Golden Promise, Cara60 és a Swaen Black viszont semmit sem mond nekem. Az íz játékosságát és összetettségét ezeknek a malátáknak köszönhetjük, ezáltal válik többdimenzióssá a sör.

Régen ittam néhány fekete IPA-t és teljesen más tapasztaltam, igazából halvány hasonlóságokat tudok mondani, de annyira halványak, hogy inkább kihagyom.

Ha nem sajnálom rá a pénzt és kapható lesz, újra fogom kóstolni, rendesebben, mert megéri. A kóstolást – ha nem számít az ár – másnak is javaslom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9116418704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása