Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Zsiguli

2016. szeptember 27. - Ervin / k viktor

zsiguli_v.jpg

A kőbánya-kispesti tescoban vettem, akciósan, dobozosan. Valamint nem sokkal előtte kóstoltam a Zsigulijeovkojét. Nem tudom melyiket ki gyártja, mert ahhoz a cirill betűk-orosz nyelv kettős kódolásán megfeneklik a tudásom. Ugyanaz importálja, de ez nem mond semmit. Viszont mig az utóbbi nem érte el az értékelni érdemes szintet, ez igen.

A színe szép arany, van egész korrekt fehér habja is.

Meg olyan illata, amit nagyüzeminél ritkán tapasztaltam. Leginkább gyümölcsösként leírható, enyhén virágillatot idézően; tényleg roppant emlékezetes.

Az íze simán korrekt, közepesen keserű, zavaró mellékízek nélküli, kellemes pilseni. Semmi kiugró, megragadható nincs benne, de kifejezetten jól iható sör.

Ezért nem is pontozom. Mellesleg a lány is jobban néz ki rajta, mint a Zsigulijevszkojén, de ezt a feminista barátaim kedvéért nem fotóztam bele. A Zsigulijevkojét a magyar cimkén Zsigulovszkojénak hívják, szóval vagy én olvasom rosszul a cirillt, vagy ők.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr411746167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása