Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Cocoa Porter

2016. április 01. - Ervin / k viktor

Kicsit késve jutott el hozzám ez a téli szezonsör, de ha új portert látok, és megtehetem, még nyáron is szívesen kipróbálom. Egy gyors google keresés alapján nem tűnik teljesen légből kapottnak és egyedinek az ötlet, hogy egy porter édes-krémes jellegét kakaószármazékkal súlyosbítsák.

A kép nem jó, de a lényeg látható:

cocoa_porter_reketye.jpg

A színe sötétbarna, átlátszatlan, barna, elég stabil habbal (csapolva, gondolom a palackos kevésbé habos).

Az illata már édes, kakaós.

Az íze is teljesen kakaós, de meglepő módon mégsem igazán édes, desszertsörös jelleg nem túljátszott benne. Sajnos a maláta éppen emiatt kicsit háttében marad, a porteres, kávés ízt hiába kutattam benne. A testes, krémes jelleg viszont egyértelműen desszertsörökre utal. Az első korsó vége felé némi komlósságot és nagyon halvány savanyúságot véltem érezni, de különösen utóbbi talán csak érzéki csalódás volt. A második korsónál már a komlósságot sem éreztem.

Nem nehéz pontozva értékelnem, mert az édes, nőies porterek nagy rajongójaként nekem egyértelműen 8 pont az 1–10 skálán, de aki a hagyományosabb, kevésbé édes vonulatra esküszik, vagy éppen a stoutba hajló határozott porterek rajongója az vegye úgy, hogy 6 pontot adtam rá. Aki meg nem szereti portert, ki se próbálja, a fajtával való ismerkedéshez nem ezt ajánlanám.

Fogyasztás helye: Teddy Beer (2016. március 31-én csapolva: siessenek az érdeklődők).

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr928385174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása