Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Delirium Christmas

2015. december 25. - Ervin / k viktor

delirium_christmas.JPG

A Deliriumra sokan esküsznek, szép a dizájnja, családi főzde, van benne alkohol bőven stb. De nekem eddig nem igazán ízlett. A társaságban ketten is szívesen itták, szóval bizonyára bennem van a hiba, és innen kezdve teljesen szubjektív leszek.

A színe szép áttetsző barna. fehér gyorsan összeomló habot ereszt.

Az illata nekem semmitmondó volt, talán a meghűléses tünetek miatt, de azok a másik két sörnél is megvoltak, tehát megbízom a szaglásomban.

Az íze megint kiábrándított: erősen alkoholos. Ezzel mindent elmondtam, semmi mást nem éreztem benne, se malátát, se komlót, se semmit. Ittam már ennél ízekben gazdagabb whiskyt, házipálinkát is. Idén már legalább legalább két 10%-nál erősebb sört is ittam, és egyiknek sem volt ilyen alkoholíze.

A harmadik fogyasztónak mondtam is, hogy gyorsan odaadom, mert ha rajtam múlik, ilyet többet nem iszik.

Szigorúan szubjektíven értékelve: 0-1.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr718199554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása