Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Zirci Apátsági Pils

2015. december 30. - Ervin / k viktor

zirci_pils1.JPG

A fajsúlyosabb stout-porter vonalhoz képest valami könnyedebbra vágytam, így nekiugrottam a karácsonyi ajándék Zirci Apátságiaknak. A pilshez még nem volt szerencsém, első palack volt. Amúgy is nehezen írok a pilsenerekről.

Muszáj egy kritikus megjegyzést tennem, a cimkén található évszámnak semmi köze sincs a konkrét sör receptjéhez, a recept ugyanis elveszett, ezt valami cikkben elárulják, de ettől még lehet jó és rossz a sör is.

Az összetevők között nem részletezik a malátát vagy malátákat és komlókat, és szót sem ejtenek az élesztőről. megemlítik viszont az aszkorbinsavat, amitől összevontam a szemöldököm. Valamint az alkohol mellett feltüntetik a Balling-fokot, amiért jár egy jó pont.

A sör kicsit fel lehetett rázva, vagy nagyon szénsavas alapvetően  És persze a tárolás sem volt ideális.

Kitöltve a szénsav folyamatos bomlása miatt gyakorlatilag átláthatatlan volt a sápadt (a képnél sápadtabb) sárga szépség, és gyönyörű, stabil, tartós, fehér habot eresztett.

Illatot nem nagyon ereztem, lehet, hogy bennem volt a hiba.

Az íz már meglepett, az első kortyoktól fogva végig erősen malátás volt. A helyzetre rácsodálkozva nem is memorizáltam, miféle malátákat érzek, visszafogottak, de kellemesek. Viszont a komlót lényegében nem éreztem, végig vártam a keserűséget, de sehol, sehol semmi, szinte édes volt.

Az én pils-pilsener kategórámba nem nagyon illeszkedik ez a sör, de ez nem feltétlenül baj. Mindenképpen adok neki még esélyt, esetleg ha úgy adódik, éppen holnap.

Értékelni nem tudom, egyelőre kell legalább még egy teszt: [?]

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr728213788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása