Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

London Black Cab Stout

2016. január 03. - Ervin / k viktor

black_cab1.JPG

Az első két alkalommal, mikor ittam ezt a sört, nagyon ízlett. Aztán egy ünnapi alkalommal sikerült összekóstolni egy Guiness original stouttal, és az bizony egy jó időre elvette tőle a kedvem.

Most sem tudtam mit várhatok tőle, különösképp a megfázásos tünetektől szenvedve, de majdnem teljesen meggyőző volt, pedig elég sokat várt rám a palack, szobahőmérsékleten tárolva.

Kitöltve szép fekete, ahogyan kell, kis barna habbal, ami elég hamar összeesik.

Az illata a maláta által uralt, de kellemes csokoládés-gyümölcsös árnyalattal (konkrétan a bolt konyakmeggy jutott róla eszembe).

Az íze az első kortyoktól keserű, a maláta testességével. Aztán a keserűség eluralkodik, rövid időre győz a komló, hogy a végére egy nem túl kellemes savanykás ízzel vegyüljön. A savanyúság az utóízében is ott kísért, de nem teszi elvezhetetlenné a sört.

Egészében véve elégedett vagyok vele, szinte sajnálom, hogy aktuálisan pohárnyi mennyiséget fogyasztottam csak belőle.

Értékelve: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr398232058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása