Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Madame Porter

2016. január 04. - Ervin / k viktor

madame_porter_1.JPG

Először ízlett ez a porter, pedig a palackból, a fogyasztási hőmérsékletre fittyet hányva ittam. Úgy gondoltam, ideje lesz az ünnepek környékén újrakóstolni, rendesebben, és most jutott rá idő. A harmadik próba 2016. március 24-én történt és újra ízlett.

Kitöltve nagyon szép, csinos mélybarna, és átláthatatlan, tartós barnásfehér habbal (a kép csal, a vaku miatt).

Az illat is nagyon sokat igérő, egy az egyben kávé kis édességgel, majdnem tejeskávé.

Az első kortyok is hozzák a  vártat, simogató, kávés ízt, valami számomra meghatározhatatlan édeskés krémességgel. Testesség semmi, de nem is hiányzik. A közepe táján viszont a meghatározhatatlan krémesség egyre inkább kellemetlenül szappanos ízbe vált. Egyre inkább, a végére is ez marad, annyira furán, hogy inkább gyártási vagy tárolási hibának érződik (a harmadik teszt alapján az utóbbit valószínűsítem), mint a sör sajátjának. Pedig viszonylag rendesen tároltam, végig hűtve (nem állandó hőmérsékleten, az igaz), a szavatossági idő lejártáig is majd fél év.

A harmadk kóstolásnál viszont elég testesnek éreztem (vagy csak elszoktam a jobbfajta söröktől). Inkább kávét, mint csokoládét éreztem, és a krémesség végig krémes, kellemes maradt.

Harmadik kísérletre tíz pontos skálán 9, de ez szubjektív. Az édeskés, nőies porterek rajongói imádni fogják, a határozottabb porterek, és stoutok rajnogóinak viszont nem javallott. Illetve igen, hátha megkedvelik a fajtát.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr458236162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása