Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Esthajnal '15

2015. december 24. - Ervin / k viktor

bsza_esthajnal_2015.JPG

Mivel a főzde ezen a néven többféle sört is főzött, ez az idei főzet.

Nem kifejezetten erre vágytam, sőt egyfajta kényszer volt a beszerzése: mindenképpen karácsonyi sört szerettem volna, és a második sörboltban még csak ezt találtam (végül azért kaptam Corsendonkot, és Deliriumot is, ezek a holnapi menüben szerepelnek).

Mondjuk annyit tudtam róla, hogy búza és egy kicsit bizonytalanná tett, nekem a búzasör és a tél nehezen jön össze. Mindenesetre egy próbát megért.

Az illata egyértelműen füstös, sajnos a honlapon emlegetett komlókat és élesztőket nem találtam elég karakteresnek.

A színe szép világosbarna, az külön jó pont, hogy ezt nem valami szinezékkel hozták össze (egy angol és egy belga ale-t kellene még ezügyben ekézni) a habja is hamar összeesik.

Az íze viszont kicsit feledhető, viszont ezt úgy is nézhetjük, hogy nem harsány, hivalkodó. Könnyed, simogató, jól összerakott, visszafogott komlózással. Mindenesetre a Horizont búzasöre óta ez az első búzasör, ami a szokásos búzasör-képemnek teljesen ellentmond. Összességében inkább a hal mellé passzolt volna, mint a bejgli utánra.

Beszerzés helye: http://csaphaz.hu/.

Értékelés (szigorúan szubjektív): 3

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr518196414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása