Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy újabb sörblog...

Egy újabb sörblog...

Ez csak egy újabb sörblog...

2015. december 06. - Ervin / k viktor

Elsősorban azért indul ez a blog, mert a facebook-os sörmappa kezd átláthatatlanná válni.

A blogban konkrét sörökről lesznek bejegyzések, nagyüzemi és kisüzemi („kézműves”), alsó- és felsőerjesztésű (esetleg lambic), drága és olcsó, nem diszkriminálunk.

Ezen kívül esetleg kocsmákat, sörboltokat, szélesebb választékú élelmiszerüzleteket is ajánlok, mert a jó sörhöz nem mindig könnyű hozzájutni. Az ingyenreklámért semmiféle ellenszolgáltatást nem kapok (ha így alakulna, örülök az ingyensörnek, de akkor is megemlíteném).

Ez felnőtt tartalom, bejelöltem, szóval valószínű egy felugró ablak után olvasod ezt. Külön nem figyelmeztetek senkit az egyes bejegyzéseknél. Ne igyál alkoholt tizennyolc alatt, ne kefélj házasság előtt ("no sex until marriage"), és röhögd ki a hamisan éneklő kántort egy temetésen, mint megboldogult nagynéném tette!

A sörök kritikája a megszokott illat / látvány-szín / íz sémát fogja követni. Megmlítem még, hogy hol ittam vagy vettem (lásd fent említettek), valamint pontozom nullától ötig, a nem ihatótól a lényegében tökéletesig. Ha valahol bizonytalan vagyok „-”-lel elválasztva két számot adok meg. Ez szubjektív, ha valaki utálja az amerikai sítlusú IPA-ket, akkor hiába tökéletes egy sör, akkor se hallgasson rám, ha valaki végleg beleunt a pilseniekbe, akkor ne igya, ha valaki nem szereti a búzasört ne reklamájon, ha egy búzasört dicsérek.

A sörleírásoknál ne várjon senki borkóstolói líraiságot, nem vagyok képzett sörkóstoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://ervinsoerblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr28144716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása